close
一眼瞬間Demo
曹格唱唱起來的方式 還是一樣的很有感情
跟阿妹和蕭敬騰的又是不一樣的感覺
聽起來 心情蠻平靜的


when the tear starts to fall
當眼淚開始掉
you feel no hope at all
當你感到絕望
dont you ever think of giving in
你別想放棄

when the rain starts to fall
當雨開始下
everything seems so calm
一切好像都很平靜
don't you ever frown
你不要皺眉
cuz i'll be around
因為我會在身邊

and late at night
在深夜
i'll close my eyes
當我閉上眼
and pray that one day you will find
祈禱有天 你會找到
the strength inside to show you how to break through this time
發自內心的力量 會幫你熬過這難關

whenever you need someone i'll be there
當你需要某個人 我會在你身邊
and everything will be okay
一切都會沒事
cuz we can pray that one day we'll find the love
因為我們可以祈禱 有一天我們會找到真愛
that will lift us up to the sky
它會帶我們飛上天

whenever you need someone i'll be there
當你需要某個人 我會在你身邊
and everything will be just fine
一切都會沒事
us hand in hand
我們手牽手
we will make it through i'm sure
我深信我們可以一起熬過
this i promise you till the very end of time
這是我給你的諾言 一直到永遠

through the good times and bad
所有快樂和難過
forever we'll always stand
我們都會一起走
one another to keep our chins up high
有彼此的陪伴 頭要抬?
and u dont have to be scared
你不用害怕

just as long as im there
只要我在身邊

arrow
arrow
    全站熱搜

    ddrbest100 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()